3.QUE FEM

Areola té com a activitats ordinàries la gestió dels grups d’ajuda mútua de cada població, el préstec de tirallets i l’assessorament on line i presencial en lactància i criança.

Les activitats extraordinàries són, a títol d’exemple, xerrades de gran format, presència en fires i d’altres que puguin estar relacionades amb la missió d’Areola. Aquestes activitats les decideix i aprova cada any l’assemblea de l’associació.

Areola es gestiona a traves d’una Junta Gestora formada per presidenta, secretària, tresorera i vicepresidenta. la Junta Gestora es reuneix una vegada al mes.

Una vegada a l’any es celebra la reunió anual de totes les sòcies i socis en Assamblea General.

Les assessores d’Areola són totes mares voluntàries que han alletat o alleten als seus fills i filles i han rebut la formació que ofereix la Federació Catalana de Grups de Lactància. A més, les assessores reben cada any una formació interna a la qual poden assistir també mares usuàries de qualsevol dels grups d’ajuda mútua que tenim en actiu.

Per a rebre més informació sobre qualsevol d’aquests temes, sobre com ens organitzem, com fer-te sòcia o soci, o si vols col·laborar amb nosaltres, pots posar-te en contacte amb nosaltres a traves del formulari de contacte del blog o enviant un mail a grupoareola@gmail.com

Anuncis